Recents in Beach

Abang Long Fadil 2

Abang Long Fadil 2 - Hallo sahabat Tentang uangmengalir.com, Pada Film yang akan anda lihat kali ini dengan judul Abang Long Fadil 2, kami telah mempersiapkan Film ini dengan baik untuk anda nikmati dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Film 2017, Film Action, Film Asia Movie Video, yang kami posting ini dapat anda pahami. baiklah, selamat menikmati.

Judul : Abang Long Fadil 2
link : Abang Long Fadil 2

Baca juga


Abang Long Fadil 2

Abang Long Fadil 2 mengisahkan perjalanan hidup Fadil , yang terjerumus ke dalam dunia mafia , didalangi oleh Taji Samprit dan anaknya Wak Doyok. Berlaku satu insiden di sebuah hotel yang menyebabkan Fadil disalah anggap oleh Inspektor Wahab dan Inspektor Shuib sebagai pembunuh upahan yang dikenali sebagai Tiger . Selepas insiden pembunuhan seorang wanita di hotel , Fadil telah diberkas oleh pasukan polis yang diketuai oleh Inspektor Wahab dan Inspektor Shuib sendiri .

Dalam pada masa yang sama , Yana dan rakan sejawatnya Ali , merupakan wartawan dari TVKL yang sering membuat liputan kes-kes pembunuhan yang dilakukan oleh Tiger. Sampai satu tahap dimana orang ramai mengatakan Fadil itu tiger.

Fadil terpaksa menjadi pembunuh upahan Taji Samprit dan Wak Doyok untuk membersihkan namanya . Fadil juga terpaksa menghadapi situasi yang lebih sukar apabila Wak Doyok memberi tugasan supaya membunuh ayahnya iaitu Taji Samprit . Pelbagai hadiah dan habuan mewah telah diberikan kepada fadil seperti apartmen mewah , senjata canggih dan juga wang tunai .

360p : OpenLoad - GoogleDrive
540p : OpenLoad - GoogleDrive
720p : OpenLoad - GoogleDrive
1080p : OpenLoad - GoogleDrive
HDRIP : OpenLoad - GoogleDrive
WEBDL : OpenLoad - GoogleDrive
BLURAY : OpenLoad - GoogleDrive
HDRIP 720p : OpenLoad - GoogleDrive
WEBDL 720p : OpenLoad - GoogleDrive
BLURAY 720p : OpenLoad - GoogleDrive


Demikianlah Film Abang Long Fadil 2

Sekianlah Film Abang Long Fadil 2 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan Film lainnya.

Anda sekarang sedang melihat Film Abang Long Fadil 2 dengan alamat link http://reviewbisnet.blogspot.com/2018/08/abang-long-fadil-2.html